Salafija

Salafija

Monday 10 October 2016

Du'ā po tašahud, prieš taslym


Du'ā po tašahud, prieš taslym (1)

اللَّهُمَّ بِعِلْمِكَ الْغَيْبَ وَقُدْرَتِكَ عَلَى الْخَلْقِ أَحْيِنِي مَا عَلِمْتَ الْحَيَاةَ خَيْراً لِي وَتَوَفَّنِي إِذَا عَلِمْتَ الْوَفَاةَ خَيْراً لِي، اللَّهُمَّ إِنِّي أَسْأَلُكَ خَشْيَتَكَ فِي الْغَيْبِ وَالشَّهَادَةِ، وَأَسْأَلُكَ كَلِمَةَ الْحَقِّ فِي الرِّضَا وَالْغَضَبِ، وَأَسْأَلُكَ الْقَصْدَ فِي الْفَقْرِ  وَالْغِنَى ، وَأَسْأَلُكَ نَعِيماً لَا يَنْفَذُ، وَأَسْأَلُكَ قُرَّةَ عَيْنٍ لَا تَنْقَطِعُ، وَأَسْأَلُكَ الرِّضِا بَعْدَ الْقَضَاءِ، وَأَسْأَلُكَ بَرْدَ الْعَيْشِ بَعْدَ الْمَوْتِ، وَأَسْأَلُكَ لَذَّةَ النَّظَرِ إِلَى وَجْهِكَ وَالشَّوْقَ إِلَى لِقَائِكَ فِي غَيْرِ ضَرَّاءَ مُضِرَّةٍ وَلَا فِتْنَةٍ مُضِلَّةٍ، اللَّهُمَّ زَيِّنَّا بِزِينَةِ الْإِيمَانِ وِاجْعَلْنَا هُدَاةً مُهْتَدِينَ




O Allah! Su Tavo žinojimu nematomo ir Tavo Galia sukurto, leisk man gyventi, jei Tu žinai, kad gyventi man yra gėris, ir leisk man numirti, jei žinai, kad numirti man yra geriau. O Allah! Aš prašau Tavęs apdovanoti mane dievobaimingumu bijoti Tavęs privačiai ir viešai; ir aš prašau Tavęs, kad Tu padarytum taip, kad aš kalbėčiau tiesą, atvejais, kada aš esu patenkintas ir kada aš esu piktas; ir aš prašau Tavęs nuosaikumo (kad nebūčiau nei šykštus, nei ekstravagantiškas) esant  skurde ir pertekliuje; ir aš prašau Tavęs palaiminimų, kurie niekada nebus nutraukti; ir aš prašau Tavęs palaimos mano akims (paklusime Tau ir meile Tau), kuri niekada nesibaigs. Aš prašau Tavęs, kad aš būčiau patenkintas su tuo, kas man buvo  nulemta (jau po to, kas išsipildė) ir prašau gyvenimo po mirties, kuris būtų lengvas. Aš prašau iš Tavęs malonės pamatyti Tavo Veidą (pomirtiniame gyvenime) ir malonės sutikti Tave be jokios žalos ar klaidinančių išbandymų (aptinkančių mane). O Allah! Papuošk mus su Imān rūbais ir padaryk mus tokiais, kurie esą teisingai vedami ir yra vedliais kitiems.




[Sunan An-Nasā’ī’ Nr. 1305, Imamas Al-Albānī (رحمه الله) deklaravo autentišku sachyche Nr. 1301]






Du'ā po tašahud, prieš taslym (2)


اللَّهُمَّ إِنِّي أَسْأَلُكَ الْجَنَّةَ وَأَعُوذُ بِكَ مِنَ النَّارِ

61. Allāhumma inny as'aliukal-Džannata vua 'a'ūdzu bika minan-Nār.

O Allah, aš prašau iš Tavęs Rojaus ir siekiu iš Tavęs prieglobsčio nuo Ugnies (Pragaro).

[Abū Davūd. Žiūrėti Al-Albāni, Sachych Ibn Madžah 2/328]



No comments:

Post a Comment