Salafija

Salafija

Friday 17 April 2015

Fatva pasninkaujančiai moteriai, kuriai būdingas besitęsiantis protrūkinis kraujavimas




Klausimas Nr3:

Aš atpasninkavau keturias Ramadano dienas ir po to prasidėjo mėnesinės. Kai mėnesinis kraujavimas pasibaigė, aš atlikau “Ghusl” (pilną apsiprausimą) ir pradėjau pasninkauti. Tačiau vėliau, aš pastebėjau kraujo dėmes su pertrūkiais, t.y. protarpinį tepimą, kuris po kiek laiko pasibaigė. Kada aš atlikau pomėnesininį “ghusl” ir pasninkavau, aš vėl aptikau keletą kraujo dėmių. Taip tęsėsi visą Ramadano mėnesį. Kaip turėčiau elgtis tokioje situacijoje?

Atsakymas:

Jeigu yra taip kaip paminėjote, tuomet jūsų minėtos kraujo dėmės, kurias aptikote po “ghusl”, nepriklauso jūsų mėnesinių ciklui, kadangi tai nebuvo besitęsiantis kraujavimas. Šiam atvejui negalima taikyti taisyklės, kuri taikoma mėnesinėms.

(Part No. 9; Page No. 62)

Todėl, jūs turite pasninkauti ir atlikti maldas nepaisant to. Ir jeigu jūs aptinkate kraujo dėmes, jūs turite atlikti “vudu” (apsiplovimą) prieš kiekvieną maldą, taip kaip ir moteris ištikta “istichada” (neįprastas makšties kraujavimas, kuris nėra mėnesininio ciklo dalis ar pogimdyminio periodo dalis) ir taip kaip būtų atveju tų, kurie negali sulaikyti šlapimo. Taigi, užbaigiant, jūsų pasninkas tomis dienomis yra galiojantis.

Lai Allah suteikia sėkmę. Lai ramybė ir palaima būna mūsų Pranašui Muchammedui, jo šeimai, ir jo bendražygiams.

Nuolatinis Fatvų Komitetas ir Ifta

Pirmininkas `Abdul-`Aziz ibn `Abdullah ibn Baz 
Pirmininko pavaduotojas `Abdul-`Aziz Al Al-Šeich
Nariai Bakr Abu Zeid ir Salih Al-Fauzān




Išvertė Nora Umm Youcef.

No comments:

Post a Comment