Fatvos Nr. 284
Klausimas:
Koks yra verdiktas dėl masturbacijos?
Atsakymas:
Visa šlovė Allah, pasaulių Valdovui. Lai ramybė ir palaima būna tam, kuris buvo siųstas kaip malonė šiems pasauliams (džinų ir žmonijos), jo šeimai, jo kompanionams ir jo broliams iki pat prisikėlimo dienos.
Kaip taisyklė, masturbacijos praktikavimas yra žalingas žmogaus kūnui ir sveikatai, ypač kai ji atliekama pastoviai, ir Pranašas صلَّى الله عليه وسلَّم sakė: ,,Neturėtų būti nei žalojimo, nei nuolatinio žalojimo”(1).
Tačiau, mediškai yra patvirtinta, kad spermos užlaikymas vyro lytiniuose organuose žaloja jį. Ir jeigu jis nepašalins jos masturbacijos būdu (t.y. patirs iš to žalą), tai jam patampa leistina taip elgtis, kad pašalinti tokią žalą ir apsaugoti save, bet jis neturėtų to atlikti su pasitenkinimu. Tačiau, "Jeigu po to yra palengvėjimas, tas draudimas vėl įsigalioja."
Paminėjus tai, kad kai kurie dievobaimingi pirmtakai įteisino (autorizavo) masturbaciją asmenims, kurie bijosi dėl savęs, kad jie atliks nesantuokinius lytinius santykius, tai išeitis pašalinti geidulius yra siekti santuokos, kad asmuo išliktų tyras. Jeigu jam nėra galimybių vesti, tuomet jis turėtų pasninkauti, nes Pranašas صلَّى الله عليه وسلَّم sakė: "O jauni vyrai! Kuris iš jūsų išgali vesti, tai veskite, nes tai jums padės dėl dairymosi į kitas moteris, ir apsaugoti savo lytinius (privačius) organus nuo sangulavimo. Ir kuris neišgali vesti, jis turėtų pasninkauti, kadangi pasninkas nuslopina seksualinį pajėgumą." (2)
﴿وَالَّذِينَ هُمْ لِفُرُوجِهِمْ حَافِظُونَ. إِلاَّ عَلَى أَزْوَاجِهِمْ أَوْ مَا مَلَكَتْ أَيْمَانُهُمْ فَإِنَّهُمْ غَيْرُ مَلُومِينَ.
فَمَنِ ابْتَغَى وَرَاءَ ذَلِكَ فَأُولَئِكَ هُمُ الْعَادُونَ﴾ [المؤمنون: 5-7].
Šios eilutės reikšmė:
{Ir tie, kurie saugo savo skaistumą (t.y. intymius organus nuo nelegalių lytinių santykių), išskyrus nuo jų žmonų arba vergių (į kurias jie turi teisę), dėl to jie yra išlaisvinti nuo kaltės, tačiau kurie siekia daugiau nei tai peržengdami ribas, jie yra maištautojai.} [Al-Mu'minūn: 5-6-7] akivaizdu, kad čia kalbama apie lytinius santykius, t.y. apie tuos, kurie trokšta tokių santykių su kitomis moterimis nei jų žmonos ar vergės. Tokie asmenys yra maištautojai ir sukilėliai. Tokios nuomonės buvo At-Tabari, paminėjęs tai savo egzegezėj kartu su Aš-Šaukāni ir kitų nuomone.
Tobulas žinojimas priklauso Allah عزَّ وجلَّ. Mūsų paskutinė malda yra skirta šlovinti Allah - pasaulių Valdovą. Palaima ir ramybė tebūna mūsų Pasiuntiniui صلَّى الله عليه وسلَّم, jo šeimai, jo kompanionams ir jo broliams iki pat Prisikėlimo Dienos.
Taip pat skaitykite - "Verdiktas asmeniui, kuris masturbuojasi Ramadano metu"
Alžyras, 9-toji Ša`bân, 1426 H.
2005 m. Rugsėjo 13-oji d.
Išnašos paliktos Anglų Kalba:
(1) Reported by Ibn Mâjah, chapter of “Judgments” (hadith 2430), Ahmad (hadith 23462) and Al-Bayhaqi (hadith 12224) from the hadith of `Ubâda Ibn As-Sâmit رضي الله عنه. This hadith is judged authentic by Al-Albâni in “Al-Irwâ'” (896), in “As-Silsila As-Sahîha” (250) and “In Ghayat Al-Marâm” (254).
(2) Reported by Al-Bukhâri, chapter of “Fasting” (hadith 1905), Muslim, chapter of “Marriage” (hadith 3464), Abu Dâwûd, chapter of “Marriage” (hadith 2048), At-Tirmidhi, chapter of “Marriage” (hadith 1103) and An-Nassâ'i, chapter of “Fasting” (hadith ) on the authority of `Abd Allâh Ibn Mass`ûd رضي الله عنه.
Autentiškas šaltinis: ferkous.com
No comments:
Post a Comment