Salafija

Salafija

Sunday 17 January 2016

Du'a - kaip pagirti musulmoną ir ką atsakyti po pagyrimo

113. Du'a. Kaip musulmonui pagirti kitą musulmoną

231. Jeigu jūs norite pagirti savo bendražygį tuomet sakykite:

أَحْسِبُ فُلَانًا وَاللهُ حَسِيبُهُ وَلَا أُزَكِّي عَلَى اللهِ أَحَدًا

Achsibu fuliānan vallāhu chasybuhu. Va liā uzakkyj allalāhi achadan.

Aš laikau (tam tikrą asmenį), ir Allah yra jo Įvertintojas,(reiškia: aš negaliu tvirtinti nei apie vieną asmenį, kad jis esą pamaldus priešais Allah), jeigu jums yra žinomas (to asmens geras charakterio bruožas) būti tokiu ar anokiu (sakymas kažko pagirtino apie jį).

Muslim 4/2296





114. Kaip turėtų atsakyti į pagyrimą musulmonas

اللَّهُمَّ لَا تُؤَاخِذْنِي بِمَا يَقُولُونَ، وَاغْفِرْ لِي مَا لَا يَعْلَمُونَ 

[ وَاجْعَلْنِي خَيْرًا مِمَّا يَظُنُّونَ]

232. Allāhumma liā tu'akhidznyj bimā jakūliūna, vaghfir lyj mā liā ja'liamūna [vadž'alnyj khaijran mim-mā jadzun-nūn]

O Allāh, neteisk manęs už tai, ką jie apie mane sako ir atleisk man už tai, apie ką jie nežino (ir padaryk mane geresniu nei jie įsivaizduoja).

[Al-Bukchari, Al-Adabul-Mufrad Nr. 761. Al-Albāni, Sahih Al-Adabul-Mufrad Nr. 585. Dalis teksto skliausteliuose yra iš Baijhaki, Šu'ab Al-Imān 4/228]


Paimta iš "Fortress Of The Muslim, Invocations from the Qur'an and Sunnah" compiled by Sa'id Bin Wahf Al-Qahtani.


No comments:

Post a Comment