Salafija

Salafija

Sunday, 15 March 2015

Šeichas Rabī bin Hādī Al-Madkhalī: apie islamo mokslininkų suskirstymą į ‘‘griežtus’’ ir ‘‘tolerantiškus’’

Šeichas Rabī Al-Madkhalī حفظه الله , lai Allah تعالى  jį apsaugo ir tausoja, buvo paklaustas :

‘‘Atsirado naujas būdas, kaip kategorizuoti islamo mokslininkus į atšiaurius-griežtus ir atlaidžius-tolerantiškus. Ir kartais tokie žmonės teigia: ” iš to regiono islamo mokslininkai yra atšiaurūs ir iš ano yra atlaidūs”. Ką jūs į tai pasakysite?”

Šeichas Rabī Al-Madkhalī حفظه الله atsakė:

Tai yra vienas iš metodų Salafi Manhadž’o priešų. Tarp salafių būdavo ir griežtų ir atlaidžių, bet jie niekada nebuvo priešai vieni kitiems. Atvirkščiai, jie kaip tik gerbdavo griežtuosius ir juos užstodavo prieš nuklydėlius. Vienas iš pavyzdžių yra Hammad B. Salamah. Imamas Achmed رحمه الله  labai jį gyrė ir įtardavo tuos, kurie kalbėdavo neigiamai apie jį, sakydamas: ” Tas, kuris neigiamai kalba apie Hammad B. Salamah, abejokite jo religija, nes jis buvo griežtas su Bidos (naujovių įvedimu religijoje) žmonėmis. Pagal salafius, būti griežtam su nuklydusiais yra gera ypatybė-dorybė. Tačiau, kai bidos žmonės ir nuklydimai paplito, ir apnuodijo jaunų žmonių smegenis, labai apgailėtinai, būti griežtam pasidarė ydinga ir klaidinga, o būti abejingam ir lanksčiam pasidarė garbingu bruožu.


Jūs turite tvirtai laikytis Salafi manchadžo ir laikytis tvirtos pozicijos prieš Inovacijų (Bidos) Žmones. Tai nėra blogai išmintingai juos kviesti pas Allah تعالى , raginti pamokslaujant. Jeigu jie leisis, lai palaimina juos Allah عَزَّوَجَلَّ . Jeigu ne, nėra nieko bloga būti su jais griežtu ir atšiauriu. Salafiai buvo su jais griežti, ir yra užrašę daugybę tekstų paneigdami juos (paneigiant jų teiginius , prieštaraujančius sunnai). Ką jūs  galite apie juos pasakyti? Perskaitykite Al-Šari'a pagal Al-Adžiurri,perskaitykite  Al-Sunnah of 'Abdullah b. Achmad, perskaitykite Al-Sunnah of Al-Khallal. Tie, kurie prieštarauja prieš griežtuosius niekada nėra skaitę tų veikalų, ir jie nėra matę salafių priimtos pozicijos prieš Bidos Žmones ir nuklydimo. Kokia turėtų būti mūsų pozicija prieš Džahmtyjah, kokia turėtų būti pozicija prieš Rafidah ir kokia turėtų būti mūsų pozicija prieš jų pasekėjus ir remėjus, palaikančiuosius? Daug žmonių, kurie save priskiria salafi manhadž'ui buvo paveikti , įtakoti tų grupių, susikompromitavę ir pradėję kovoti prieš tiesos skelbėjus ir Sunną, apkaltindami juos griežtumu.
Aš esu parašęs veikalus su paneigimais-refutacijomis ir aš esu pats griežčiausias. Aš rašiau Ibn Bāz, Al-Albani ir Al-Utsaimyn gyvavimo  laikais. Aš nurefutinau (paneigiau) Ikhvān Muslimūn (Musulmonų Brolybę), At-Tablygh (Tablyghi Džamat)  ir visus Bidos Žmones ir šie islamo mokslininkai palaikė tuos raštus ir palaikė Rabī. Nei vienas iš jų jam neprieštaravo...


…Albani رحمه الله yra pagyręs Rabī حفظه الله: Šeichas Rabī yra Džarh ir Tadyl specialistas šioje eroje. Ką jūs į tai? Vėliau Al Albani رحمه الله  pasakė , kad Rabī per griežtas. Tie kompromisai pasklido visur. Aš susisiekiau su šeichu Albaniu ir jo paklausiau: ” O šeiche, kodėl jūs mane apkaltinote esantį griežtu?” Jis atsakė:” Prisiekiu Allah تعالى, tai mano asmeninė nuomonė”. Aš jam pasakiau:” O šeiche, tai kenkia Salafi Davai ir tai kenkia man.” Tuomet šeichas Al Albani رحمه الله  atsiprašė , lai laimina jį Allah تعالى. Po kiek laiko, aš jam nusiunčiau savo knygą pavadinimu “AI-'Avasim mimmafl Kutub Sajjyd Kutb min Al-Kavasim”, kuri yra pati griežčiausia knyga iš visų kitų mano knygų. Šeichas Al -Albani رحمه الله  ją perskaitė ir ją palaikė, nes tai buvo tiesa, sakydamas: ” Tu išsakei visą tiesą, todėl tęsk ir parašyk ir daugiau tokių darbų šeiche Rabī’’, ar panašiai, lai Allah تعالى  būna jam gailestingas. Ibn Bāz رحمه الله  niekada nesakydavo:” Refutink (paneig) Bidos Žmones išmintingai ir pamokslaudamas. Jis niekada man neprieštaravo, ir prisiekiu Allah عَزَّوَجَلَ, jis man parašė :” Iki manęs daėjo žinia, kad tu paneigei Al Maududī -lai  Allah تعال  jo pasigaili, ir aš tikiuosi, kad tu man atsiųsi to paneigimo kopiją.” Jis niekada neprieštaravo. Šeichas AI-Tuvaidžirī رحمه الله  refutindavo ir atšiauriai refutindavo Bidos Žmones, ir šeichas Ibn Bāz رحمه الله  jį palaikydavo tame ir rekomenduodavo jo knygas. 
Šeichas AI-Tuvaidžirī رحمه الله  paneigdavo Al-Albani رحمه الله  ir šeichas Ibn Bāz رحمه الله  jo niekada nenutildė, jis niekad nėra pasakęs:” tylėk” , jis niekada nesakė:” tu esi atšiaurus”, telaimina juos Allah عَزَّوَجَلَ . Ibn Bāz gyvavimo laikais Al Fauzān paneigdavo Bidos Žmones ir jis niekada jo netildė. Priešingai , jis jį palaikė ... yra daugybė Al-Tuvaidžirī رحمه الله  raštų, kuriuos Ibn Bāz رحمه الله  rekomendavo ir jis gyrė mano knygas ir metodiką (manhadž), lai Allah عَزَّوَجَلَ  palaimina jį. Visi šie šeichai palaikydavo ir remdavo mus.
Mes patapome silpni šiame manhadž'e. Mes nesame tame pačiame lygyje kokiame buvome jų laikais, mes tik patapome silpni, nors esame vadinami griežtais ir jie sako, kad Ibn Bāz buvo netoks kaip tu. Prisiekiu Allah عَزَّوَجَلَ, Ibn Bāz رحمه الله  kovojo prieš Bidos Žmones, jis rėmė ir gyrė tuos, kurie juos neigė. Duokite man nors vieną įrodymą, kur Ibn Bāz رحمه الله  nutildė nors vieną asmenį , kuris paneigė Inovacijų Žmones. Ar jis nutildė Al Fauzān? Ar jis nutildė AI-Tuvaidžirī رحمه الله . Ar jis nutildė Rabī'? Ar jis nutildė  Al-Albani رحمه الله ? Nei vieno iš jų. Visi islamo mokslininkai palaikydavo ir remdavo tuos, kurie šneka tiesą ir neigia, kas yra netiesa. Žmonės paklausė šeicho Al-Utsaimyn رحمه الله : ”Žmonės sako tą ir aną apie šeichą Rabī". Jis atsakė: ”Taip yra todėl, kad šeichas išaiškina  jų ikonų ir vadovų padėtį.” Ir jis mane palaikė ...


Po Ibn Bāz رحمه الله  ir Al-Albani رحمه الله  mirties jie pasakė: ”šie pasilikę šeichai yra per griežti”. Jie melavo, jie tik naudojosi situacija. Šių islamo mokslininkų mirtis buvo pasinaudojimas situacija prisikabinti prie salafi Manhadž'o ir jo pasekėjų, sudarkant  jų principus ir metodiką, tai vienas iš  labiausiai korupcinių (niekingų ir apgaulingų)  veiksmų, žalingiausias iš visų būdų pakenkti. Jie suskaldė Salafi jaunimą visame pasaulyje ir pasėjo šią įdėją jų mastysenoje, kad ši grupė yra griežta ir ekstremali, peržiangianti visas ribas. Kaip tai gali būti.. ? Islamo mokslininkai niekada nekritikavo tų, kurie paneigdavo kitus (jų klaidose, nuomonėse ir juos pataisydavo). Kaip mes galime apginti Salafi Manhadž tokiu būdu, kai islamo mokslininkai buvo patys griežčiausi Inovacijos  Žmonių atžvilgiu?


 Arba mes pripažįstame Salafi Manhadž netinkamu ir sekame Bidos Žmonėmis arba mes pripažįstame Salafius  ir sekame jų keliu priimdami tvirtai nusistačiusius nuostatus ir ryžtingą, beatodairišką poziciją prieš Bidos Žmones. Be abejo, kvieskite į Allah عَزَّوَجَلَ garbinimą su įrodymais ir įtikinamais argumentais, aiškinkite ir dėstykite; jeigu priešais jus yra klaidatikis (atskalūnas), Rafidas (šijitas), Sūfis, kapų garbintojas ar dar koks nors. Kvieskite į tiesą išmintingai ir gerai pamokslaudami, su įrodymais ir pagrįstais argumentais. Bet kai norime parašyti apie Rafidų tikėjimą, įsitikinimus, kurie pilni melo ir nuodėmių, ir ekstremalumo, mes nepaminime visų šių ypatybių? Mes susitinkame su Sūfiais, tarp kurių vyrauja melas ir nuodėmės, kraštutinumai, bet mes vėlgi apie tai neužsimename? Jeigu mes apie visa tai užsimename, tuomet mes pasidarome “griežti”. Sūfiai, ikhvanai...Hizbut Tahriri , kurie peržengia ribas, meluoja, parsiduoda arba išduoda, kurie...Allah عَزَّوَجَلَ yra viską paaškinęs. Salafių mokslininkai sakydavo: ”Toks ir anoks yra melagis, jis yra toks ir jis yra anoks”, telaimina jus Allah عَزَّوَجَلَ ; jie tai pasakydavo tiesiai ir aiškiai. Pasižiūrėkite į Džarh ir Ta’dyl knygas, į Akydos knygas, mes negalime pasiekti tokio lygio, kurį buvo pasiekę salafiai kovodami prieš Bidos ir Širko Žmones. Mes nebegalime pasiekti tokio lygio, kodėl? Todėl, kad dabar prieš mus stovi tie, kurie asocijuoja save su Salaf Manhadž'u, bet prieštarauja kovodami su mūmis ir priskiria mus griežtiems.
Mes prašome Allah عَزَّوَجَلَ sujungti mūsų širdis, ir patarti jaunimui. Aš patariu jiems suartėti ir būti broliais, ir bendrauti vieni su kitais pačiomis geriausiomis manieromis ir etiketu, lai Allah عَزَّوَجَلَ palaimina juos. Jie turėtų ugdyti kantrybę, savivaldą ir išmintį. Per paskaitas, lekcijas ir pokalbius, kai jie susisiekia su manimi, aš juos skatinu susivienyti. Bet tie žmonės, kurie yra priešiškai nusiteikę Salafi Manhadž'o atžvilgiu, tai ir yra tie, kurie suskaldo salafių jaunimą visuose pasaulio kraštuose, Rytuose ir Vakaruose. Jie išskiria juos vienus nuo kitų ir apnuodija jų tikėjimą, ir tuomet jie apkaltina mus bekeliančius susiskaldymą tarp jų. Prisiekiu Allah عَزَّوَجَلَ, aš stengiuosi sutaikyti ir suvienyti  jaunimą, mano knygos ir įrašai pilni įrodymų apie tai.

Alžyre, Maroke, Jemene, Sirijoje, Džordanijoj, Palestinoj, visur aš stengiuosi suvieniti jaunimą, kurie yra žinomi kaip salafiai ir aš stengiuosi juos suvienyti įvairiausiais būdais, bet šio manhadž'o priešai bando juos išskirti, suskaldyti juos į grupes. Kada susiskaldymo balsas yra iškeltas,  jie visada pritaria tokiam nuodėmingam balsui. Mes paneigiame ir atsiribojame nuo to, ką jie apie mus skelbia. Aš jau minėjau, kad tam reikia išminties ir žinių, bet ...kas liečia Rafidą, ir Bidos Žmones, jūms reikia  išaiškinti tiesą apie  jų pozicijas, neklaidinti apie juos ar meluoti apie juos, bet paaiškinti realybę apie juos...

Leiskite man pabaigti kalbėti apie griežtumą. Abdul-Rachmān buvo mano kolega. Abdul-Rahmān Abdul-Khalik buvo mano kolega Islamiškame Universitete iki kol aš jį pabaigiau 1384H. Dė tam tikrų priežasčių jis išvyko į Kuveitą. Jis kviesdavo į Allah تعالى  religiją ir mes jį ragindavome  tame ir mes buvome labai laimingi jo dava (skelbimu tiesos ir kvietimu tiesos link) Salafių Manhadž'ui. Bet vėliau jis pradėjo keistis, truputis po truputį jis keitėsi. Tuomet  aš pradėjau jam patarinėti, aš jam rašydavau gražiai patardamas. Jis atvykdavo į Mediną ir lankydavosi Al Kiblataijn rajone... Aš jį  vežiodavau su manimi, nuveždavau jį į Universitetą, į savo namus. Aš jam patardavau ir patardavau, iki kol patarimai užtruko 12 metų, lai Allah عَزَّوَجَلَ laimina jus. Aš jam patarinėdavau iki kol buvo peržengtos ribos ir jis pradėjo atakuoti islamo mokslininkus ir tyčiotis iš jų... Tuomet aš jį nurefutinau, paneigiau.

Po jo atėjo Adnan Ar’ur. Jis teigė esantis salafiu, bet jis atakavo Salafi Manhadž'ą sakydamas, kad Salafi Manhadž neturi realių principų, kad Ibn Bāz رحمه الله nepadėjo principų , bet  Sa’yd Kutb buvo principingas ir visa kita ... kad aš turėčiau paraštyti apie Sa’yd Kutb. Aš anksčiau maniau daug geriau apie Sa’yd Kutb, aš susidurdavau su jo klaidomis ir jas praleisdavau. 20 metų jo klaidos buvo rezervuotos ir neišryškintos, aš buvau įsitikinęs jo klaidingumu ir  buvau kantrus laukdamas pakankamų įrodymų. Vėliau aš buvau įsitikinęs jo paneigimu ir parašiau “Mata'in Sa'yd Kutb Ašabi Rasulilliah" - (Sa'yd Kutb ataka prieš Allah pasiuntinio kompanionus). ” Ši knyga buvo išleista ir  pasklido visur.


Adnan Ar’ur nuėjo pas šeichą Al-Albani رحمه الله  su neaiškiu sakiniu rastu knygoje. Nepaisant Sa'yd Kutb pasityčiojimo iš  pranašo Mozės  عليه السلام   ir jo atakos prieš Kompanionus رضي الله عنهما, daugiausiai Uthman’o, Mu’avijah ir Amr b. Al-As, atakos prieš visą Ummą ir jo takfyro, jo Allah atributų paneigimas, socializmo palaikymas, nesibaigiančių nuklydimų , kuriuos aš išdėsčiau knygoje “Shedding the Islamic Light on the Creed of Syed Qutb”. Adnan Ar’ur  paėmęs mano knygą nuėjo pas šeichą Al-Albani رحمه الله paklausti apie vieną sakinį, ir Šeichas Al-Albani رحمه الله jam atsakė į jo klausimą taip kaip Arur'ui buvo priimtina, ir patenkino jo pačio įsitikinimus. Šeichas nepažiūrėjo į visą knygos turinį. Atkreipkite dėmesį į šį sąmokslą, aš knygoje paaiškinau Kutb’io nepripažinimą  Mozės عليه السلام, jo šalinimo, bet jis šito nepaminėjo. Antra, aš joje minėjau apie Kompanionų šalinimą, daugiausiai Uthman رضي الله عنه. Kutb sudarkė islamo pamatus, islamo dvasia buvo sužlugdyta, Sa’yd Kutb rėmė sukilimus, tokius kaip Sabalja sektą, kuri ėjo prieš Uthman رضي الله عنه  ir buvo su tais, kurie jį palaikė. Ar’ur nepaminėjo šeichui Al-Albani رحمه الله nei vieno iš šių dalykų, jis paminėjo tik vieną sakinį ir buvo pasitenkinęs jam duotu atsakymu... Jis visur išplatino juostinius įrašus ir buvo stipriai aktyvus prieš mane ... aš buvau kantrus su tuo.


Vienais metais mes susitikome grupėje kitų žmonių. Aš jam pasakiau, kad jis turėtų atsiprašyti, bet jis bandė išsisukti. Aš jam liepiau atsiprašyti ir taip jam liepė kiti esantys aplinkui, tai jis prisižadėjo, kad jis tai padarys. Lai Allah jį laimina, jis pasižadėjo...ir staiga aš atradau jo išleistas tris knygas : ” The Struggle ...such-and-such” ir kitą su kitu pavadinimu, kurios buvo apie Sa’yd Kutb principus ir jo gyrimą, aukštinimą. Toks buvo jo atsiprašymas. Matote, kai jis pasiekė tokį lygį, jis vedė konferenciją, kurioje kalbėjo apie Džarh ir Ta’dyl (kritiką ir pagyrimą), kartu su kitais, kurių dabar nenoriu paminėti, jis pradėjo įnirtingą kompaniją prieš mane,  todėl aš pradėjau jį neigti, daryti jam Džarh (kritiką). Ir po kiek laiko aš tai pradėjau daryti? Po daugybės metų, po ilgo ir kantraus laiko, kantriai laukdamas. Prisiekiu Allah تعالى , aš nemanau kad kas nors turi tiek kantrybės kiek aš.

Po jo atėjo Abul-Chasan. Nuo pat pirmo pasisėdėjimo su juo... jis pradėjo ginti Bidos Žmones, kurių vadas buvo Sa’yd Kutb, At-Tablygh ir Ikhvān , ir jis juos gindavo. Nepaisant visų tų nusikaltimų, aš elgiausi su juo gailestingai ir geraširdiškai, ir atsakydavau jam asmeniškai per savo faksą į jo faksą, ir apie tai niekam nepasakojau. Tuomet, lai Allah تعالى  jus laimina, jis tęsė tuos išbandymus ir problemas iki kol islamo mokslininkai pasimirė. Šeichas Ibn Bāz رحمه الله  numirė, Šeichas Al-‘Utsaimyn رحمه الله  ir AI-Albani رحمه الله numirė ir  Abul-Chasan pradėjo karą pasiskelbdamas atsiskyrimu nuo Salafių, apšaukdamas juos beviltiškais, apgailėtinais ir kvailais, girdamas  nuklydusius, telaimina jus Allah عَزَّوَجَلَ.


Aš jam parašiau duodamas du patarimus, Tanbyh Abdul-Chasan ir ... ir antrą patarimą tarp jo ir manęs, ir jis jį priėmė ir paskelbė man karą atvirai. Matote, ar jūs suprantate? Ar jūs tai suprantate? Niekas nėra toks kantrus ir susilaikantis. Prisiekiu Allah عَزَّوَجَلَ, visa tai dariau dėl Salafi Manhadž'o ir vienybės. Bet jų planas buvo suskaldyti į grupes ir suklaidinti. Abul-Hasan sukūrė savo grupę, sektą, vieną Medinoje, kitą Jemene, Libijoje, Maroke, visur. Visa tai buvo pagrįsta Jo Manhadž'u ir jo principais, apie 20 principų. Aš paneigiau visus tuos principus su pilnais argumentais ir įrodymais. Dvidešimt principų įskaitant:   liberalų manhadž, kuris būtų liberalus iš Ahlus-Sunnah su visa kita Ummah jame; “mes ištaisome klaidas, bet jų nesunaikiname”, “ mes juos pataisome, bet neatsiliepiame blogai apie juos”. Visi šie principai buvo tam, kad paneigti tiesą, principai pažeisti Salaf Manhadž'ą. Aš paneigiau visus tuos nepatikimus principus. Telaimina jus Allah عَزَّوَجَلَ.


Apgailėtinai, žmonės buvo suklaidinti kiekviename žemės lopelyje. Dar prieš tai, islamo mokslininkų laikais, kai Adnan pasirodė Šeicho Utsaimyn رحمه الله gyvavimo laikais, islamo mokslininkai buvo paskelbę jį nepatikimu, nuklydusiu. Dvylika islamo mokslininkų jį paneigė ir paaiškino jo nuklydimus. 
Jis jų nuomonę paneigė ir nepriėmė. Tik Abul-Chasan ir Ali Chasan Abd Al-Chamyd (Al-Haliabi) iš Šam'o pasiliko su juo, gindami jį ir priskirdami jį Salafijai iki pat šios dienos. Abul-Chasan atėjo su tais principais ir nuodėmingumu, nuklydimu, ir tai buvo Medinoje ir Šam’e ir visur kitur, žmonės gindavo jį, net ir iki dabar.


Tuomet atėjo Ali Chasan (Al-Haliabi) su katastrofa iš visų katastrofų, remdamas juos kiekvienoje fitnoje ( nelaimėje). Galbūt, jau žinios apie tą katastrofą jus pasiekė ir tų, kurių dar nepasiekė, tai tuoj pasieks, telaimina jus Allah عَزَّوَجَلَ.


Iki šios dienos , jie yra Salafiai ir mes griežtieji. Ta prasme, jie daro įvairiausius dalykus, kurių net Bidos žmonės nėra padarę: klaidingi principai, net Bidos Žmonės to nėra padarę. Nepaisant to, jie yra Salafiai ir mes griežtieji. Tik pažiūrėkite į tuos kaltinimus, tas pavojingas pozicijas, telaimina jus Allah عَزَّوَجَلَ. Būkite atsargūs ir sekite Salaf Manhadž'u, tas,  kuris sako kad tai yra klaidinga ir blogai, liepkite jam pasiaiškinti ir būti atsakingu. Ir tie, kurie sako tai tiesa ir teisinga, jums yra privaloma juos palaikyti.



“Bendradarbiaukite vieni su kitais tame kas gera ir teisinga ir nebendradarbiaukite nuodėmėje ir pažeidimuose, transgresijoje.”
(Al-Ma’idah, 5: 2)





Salafiai palaikydavo tiesą, ir tai tęsėsi iki Ibn Bāz رحمه الله ir Ibn Utsaimyn رحمه الله mirties ir kitų, ir jie visi palaikydavo tiesą. Kai tie islamo mokslininkai išėjo iš šio gyvenimo, buvo išbandomi kiti šeichai, telaimina juos  Allah عَزَّوَجَلَ. Kaskart jie pakeldavo galvas kalbėdami tiesą, jų oponentai jas palauždavo. Kaskart kai jie pakeldavo galvas su tiesos žodžiu, jie juos nužemindavo ir palaikydavo nuklydėlius,  manydami, kad jie yra Salafiai, ir vadindami mus ekstremistais. Abul-Chasan mus pavadino ekstremistais, kodėl? Todėl, kad mes sukritikavome Sa’yd Kutb, Ikhvān’us, Al-Tablygh ir kitus Bidos Žmones. Jis mus vadina ekstremistais ir priskiria socialistus, Bātistus (socialistai Sirijoje), Nasirius prie musulmonų, ir priskiria At-Tablygh ir Ikhvān prie Ahl Al-Sunnah po šiai dienai, kai jie puikiai žino, kad Ibn Bāz رحمه الله  ir Al-Albani رحمه الله priskyrė šias dvi sektas: Ikhvān ir Tablygh ne prie Ahl Al-Sunnah ir, kad jie yra Bidos Žmonės, ir kad jie yra iš pasmerktų, pražūtingų sektų. Jis bukai prieštarauja po šiai dienai, netgi jeigu tie šeichai vadovaujami Ibn Bāz رحمه الله  ir Al-Albanio رحمه الله , telaimina juos Allah عَزَّوَجَلَ. Jis sako, kad jie yra iš Ahlus-Sunnah ir, kad dauguma Ummos yra salafiai. Taip išeina Tablygh ir Ikhvān yra iš Ahlus-Sunnah, ir Rabī ir tie, kurie su juo ekstremistai ir tokie ir anokie... Ir kai jis susitinka su Rafidah (viena iš šiitų sektų), jo manieros ir etiketas toks mielas, ir su Bidos žmonėmis jis elgiasi panašiai. Ir po šiai dienai, jis yra salafis, o mes ekstremistai.


Supraskite šiuos sąmokslus, intrigas ir gudrybes. Kaip ilgai aš buvau kantrus su juo? Aš buvau kantrus su juo septynis metus ar daugiau. Tuomet aš užsiėmiau bendrauti su juo diplomatiškai, debatuoti asmeniškai, kol jis kurstė kitus prieš mane ir galiausiai paskelbė man karą. Jis paskelbė karą islamo mokslininkams Jemene ir visais jais atsikratė, ir atsiejo save nuo jų ir Salafių. Jis paskelbė viešai savo atsiskyrimą, jie pasakė: ”atšauk”.  Jis pasakė:  ”niekada”... Aš jūsų klausiu broliai, dėl Dievo, ar tas, kuris yra doras, gali gerbti tokį žmogų? Žmogus, kuris yra tikras Salafis, gali gerbti tokį žmogų?..

Būk vyru, jeigu tu esi Salafis, studijuok Salafi manhadž'ą iš originalių šaltinių ir tvirtai laikykis jo, ir nebijok kaltinimų iš kaltintojų ir kalbėk Allah تعالى  vardan. Jeigu tavo brolis ar tėvas nuklysta, ar artimiausias tau žmogus, paaiškink jiems realybę ir tiesą apie jų nuklydimus. Tai yra Allah تعالى nuoširdus patarimas.



“ Religija yra nuoširdus patarimas  vardan Allah, Jo Knygomis, Jo Pranašu, ir musulmonų vadovams ir musulmonų publikai.” (Sahih Muslim)




“O jūs, kurie tikite! Būkite teisūs ir dorybingi Dievo liūdininkai, netgi jeigu tai yra priešais pačius save, savo tėvus ar artimiausiuosius giminaičius”. 
(Al-Nisa, 4:135)



Kur yra šios eilutės ir atpasakojimai? Kur yra tie, kurie palaiko tuos, kurie paneigia neteisybę ir netiesą?  Kur yra tie tekstai? Kur yra Salafi Manhadž? Kur yra Imiamai...Ibn Bāz رحمه الله ir kitų Manhadž?

Tegul laimina jus Allah تعالى , aš žinau, kad yra pasklidę išbandymai ir vargai, yra pasklidusi Bidah ir nuklydimai, ir žmonės yra apgaudinėjami ir jiems yra meluojama. Todėl, nesileiskite apgaudinėjami. Kad ir kas suklysta - jeigu ir Ibn Bāz رحمه الله suklystų, kad ir Ibn Taimijah رحمه الله suklystų- vardan Allah تعالى mes paneigtume jų klaidas. Toks yra mūsų būdas vardan Allah تعالى , kuris vienas vertas šlovės. Aš nuėjau pas šeichą Ibn Bāz رحمه الله , nes man buvo perduota, kad jis man nori patarti. 
Aš nuėjau pas jį ir pasakiau: ”Man buvo perduota, kad jūs norite man patarti.” Jis man atsakė: “taip, be abejo”. Aš paklausiau: ”Koks yra jūsų patarimas?” Jis atsakė: ”Mano patarimas yra: jeigu Muchammed Ibn Ibrahym (buvęs Saudi Arabijos muftis ir šeicho Ibn Bāz mokytojas) arba Ibn Bāz suklystų, paneig juos”. Prisiekiu Allah  تعالى, kuris  vienintelis vertas šlovinimo.


Bet kuriame susitikime ar lekcijos metu, jeigu asmuo yra pasakęs kažką neteisingo, Ibn Bāz رحمه الله jį paneigtų. Kiekvienam tai yra žinoma, visi ankstesnieji studentai iš Universiteto tai žino apie šeichą Ibn Bāz رحمه الله . Jis niekada nepaliktų klaidos jos nepataisęs. Klaidą, kuri yra laikraštyje, žurnale, tinklialapyje, bet kur kitur, Ibn Bāz رحمه الله neliktų tylėti, jis tai paneigtų, telaimina jį Allah. Ir jis padrąsintų Salafius paneigti kitus su jų klaidomis ir juos palaikytų.

Toks yra Salafi Manhadž. Aš prašau Allah تعالى  daryti mus tvirtais tame, ir suteikti mūms teisingas žinias ir įžvalgumą, supratimą religijoje. Be abejo Allah تعالى girdi ir atsako į mūsų maldas. Ir tegul Allah  تعالى   palaiminimas būna mūsų pranašui Muchammed صلى الله عليه وسلم , ir jo Šeimai ir Kompanionams  رضي الله عنهما .  



Iš anglų kalbos vertė Nora Umm Youcef.





No comments:

Post a Comment