Salafija

Salafija

Wednesday 18 February 2015

Neskubėk Teisti Kitų!



الحمد لله رب العالمين والصلاة  والسلام على رسوله الأمين وبعد:


Labai dažnai nesusimąstydami apie save puolame teisti kitus. Juk islamas prasideda nuo mūsų pačių, po to mes esame atsakingi už savo šeimą ir tt. Kaip dažnai mes susimąstome, ar aš pati dengiu save pagal islamo taisykles, ar esu moderni, ar aš esu graži prieš Allah تعالى, o ne žmones; ar aš nuleidžiu akis kai pamatau bet kokį vyrą; ar aš nesušvelninu balso kalbėdama (būtinybės atveju) su svetimu vyru; ar aš laiku atlieku penkias maldas; ar mano vaikai elgiasi islamiškai ir tt. Tai visų pirma priminimas sau pačiai ir mieloms seserims, nes religija yra nuoširdus patarimas. Barak Allahu fyki

Šeichas Salih as-Suheimy حفظه الله :

Neskubėk teisti vos tik išvydęs brolio/sesers klaidą. Saugokis! Ir neskubėk teisti kitų! Neskubėk teisti, vos pastebėjęs klaidą brolio/sesers! Kai kurie žmonės skuba teisti savo brolius/seseris, kai tuo tarpu jie yra tame pačiame kelyje (tokiam pat manchadž'e). Ir skelbia nepagrįstus kaltinimus! Ir neteisingai remiasi tekstais, ir naudojasi jais kaip įrodymu situacijose, kuriose jie visiškai netinka, bei įžvelgia savo brolių/seserų žodžiuose tai, ko tenai išvis nėra! Tokiam žmogui yra būdingas toks pasididžiavimas savo žiniomis bei veržimasis pasipuikuoti jomis, arogancija, šiurkštumas ir grubumas, kad net sunku įsivaizduoti! Todėl saugokitės šito kelio! 


سَبِيلِ رَبِّكَ بِٱلۡحِكۡمَةِ وَٱلۡمَوۡعِظَةِ ٱلۡحَسَنَةِ‌ۖ وَجَـٰدِلۡهُم بِٱلَّتِى هِىَ أَحۡسَنُ‌ۚ إِنَّ   رَبَّكَ هُوَ أَعۡلَمُ بِمَن ضَلَّ عَن سَبِيلِهِۦ‌ۖ وَهُوَ أَعۡلَمُ بِٱلۡمُهۡتَدِينَ  ١٢٥   

‘’Kviesk į Viešpaties kelią išmintimi ir maloniu/švelniu raginimu ir diskutuok gražiuoju! Iš tikrųjų tavo Viešpats geriau žino, kas iškrypo iš jo kelio, o kas – ne; Jis geriau žino tuos, kas eina tiesos keliu!’’

(Sura Nahl 16, aja 125)


No comments:

Post a Comment